آخرین اخبار

برقراری ارتباطات مؤثر مهم‌ترین عامل موفقیت در روابط عمومی است

برقراری ارتباطات مؤثر مهم‌ترین عامل موفقیت در روابط عمومی است

دکتر ندا شفیعی، سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ارتباطات مؤثر در حوزه روابط عمومی را بسیار مهم و اساسی عنوان کرد و گفت: ارتباطات مؤثر در ظاهر بسیار ساده تلقی می‌شود اما یکی از مسائل مهم در حوزه ارتباطات و روابط عمومی است. به همین منظور مدیران روابط عمومی باید بتوانند از چنین فضای مهم و دغدغه‌مندی به خوبی بهره‌مند شوند.
«احترام به دیگران» و تبادل موقعیت، تحقق معنای جامع «روابط‌عمومی شبکه‌ای» است

«احترام به دیگران» و تبادل موقعیت، تحقق معنای جامع «روابط‌عمومی شبکه‌ای» است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه امروزه در واقع نیازمند یک بازمهندسی ارتباطی هستیم، گفت: این باز مهندسی موجب به رسمیت شناختن همه ذی‌نفعان، افزایش شفافیت، توسعه ارتباطات شبکه‌ای و پاسخگویی می‌شود و معنای جامع «روابط عمومی شبکه‌ای» است. رسیدن به یک ظرفیت بهینه و موثر، مستلزم توانایی نرم‌افزاری، پلتفرم‌های ارتباطی هوشمند سازمان در کنار «تفکر احترام به دیگران» است.
نشست‌های آموزشی روابط عمومی وزارت علوم، ضروری، مفید و موثر بود

نشست‌های آموزشی روابط عمومی وزارت علوم، ضروری، مفید و موثر بود

بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز ۲۷ اردیبهشت هر سال به نام روز ارتباطات و روابط عمومی نام نهاده شده و به همین مناسبت، دستگاه‌های اجرایی، نهادها و ارگان‌های مختلف، برنامه‌های متنوعی در این روز و در طی پاسداشت یک هفته‌ای این مناسبت، برگزار می‌کنند. اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم با برگزاری برنامه‌های مختلف این مناسبت را گرامی داشت.
پیامد اخبار جعلی برای روابط عمومی، عدم اعتماد و بحران آفرینی است

پیامد اخبار جعلی برای روابط عمومی، عدم اعتماد و بحران آفرینی است

به مناسبت پاسداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، چهارمین کارگاه آموزشی تحت عنوان " نحوه برخورد روابط عمومی با اخبار جعلی و عملکرد روابط عمومی در مواقع بحران" به همت اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ومیزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، با شرکت مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور برگزار شد.
فعالیت روابط عمومی بیشترین تأثیر را بر «روئیت پذیری» و افزایش «ضریب تأثیر» فعالیت‌های دانشگاهی دارد

فعالیت روابط عمومی بیشترین تأثیر را بر «روئیت پذیری» و افزایش «ضریب تأثیر» فعالیت‌های دانشگاهی دارد

دکتر عباس قنبری ، مدیرکل روابط عمومی و عضو هیئت علمی گروه آموزشی ارتباطات اجتماعی دانشگاه تهران، در دومین کارگاه از سلسله کارگاه‌های آموزشی وزارت علوم ویژه مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور که به صورت مجازی برگزار شد، به طرح مباحثی در خصوص «تأثیر روابط عمومی بر شاخص‌های رؤیت‌پذیری و ضریب تأثیر فعالیت‌های علمی و دانشگاهی ، نگاهی به اهمیت شاخص‌های آلتمتریک» پرداخت .